Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
Chyron анонсувала програмне рішення PAINT 9.3 для ілюстрованого аналізу та повторів— це перша версія з підтримкою штучного інтелекту. Нові інструменти калібрування подачі (футбол) та автоматичне відстежування гравця (футбол та американський футбол) стали першими AI рішеннями для PAINT. Вони вирішують два важливих і разом з тим комплексних завдання швидкого натискання клавіш, алгоритми AI дозволять операторам зберегти час для створення спортивних кліпів з телестрацією, та максимально сфокусуватися на динаміці матчу.
|
«PAINT 9.3 став першим рішенням в галузі, де використовуються алгоритми штучного інтелекту (AI) для спортивних повторів та телестрації, і ми пропонуємо чудові нові функції та можливості, базовані на цих удосконаленнях», – впевнений виконавчий директор Chyron Аріель Гарсія. «Наша команда розробки AI технологій, досліджує практичні та корисні застосування штучного інтелекту для прямих трансляцій у медіа виробництві, і зараз ми бачимо чудові результати їх роботи в останній версії PAINT. Інструменти AI у версії 9.3 — це перші ластівки з того, що ми взагалі плануємо додати»
Завдяки вбудованому в PAINT 9.3 алгоритму AI калібрування, оператор в кліпі телестрації може автоматично визначити розміри футбольного поля, і одразу почати створювати ефекти 3D телестрації з урахуванням перспективи. А технологія трекінгу на базі штучного інтелекту дозволяє відстежувати гравця та визначати його шлях в кліпі, це дозволяє оператору швидко накладати різноманітні ефекти з прив’язкою до окремого гравця чи групи. Користувачі можуть запускати ці функції однією кнопкою в графічному інтерфейсі, або назначити їх автоматичний запуск при імпорті кліпів.
Завдяки цим новим AI алгоритмам, Chyron PAINT 9.3 отримав новий функціонал: точне вимірювання швидкості та відстані гравця в реальному часі без використання трекінг-даних від сторонніх систем. Це дозволить оператору додавати позначки над всіма гравцями разом з інформацією про їх швидкість та дистанцію в прямому етері.
Функціонал Chyron PAINT 9.3 насичений нововведеннями, які спрощують роботу оператора, та дозволяють йому створювати надточну телестрацію для кожного кліпа повтору, після чого експортувати матеріали для монтажу на пост-про. Включений у PAINT новий інструмент Path Shaping дає можливість точно налаштовувати, редагувати або перемальовувати траєкторію руху гравця, щоб трекінгові ефекти виглядали плавними. Додана можливість пакетного експорту кліпів в окремі файли, оператори можуть переконатися, що вони мають всі необхідні файли для спільного монтажу найцікавіших моментів. Назрешті, оператори можуть використовувати PAINT Formation Tool для експорту ілюстрацій накладених стратегічних карт, щоб згодом використовувати ці кліпи при монтажі.
« До списку новин
|