|
|
Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
Нова версія Chyron PRIME VSAR v.1.8 створена щоб спростити віртуальне виробництво завдяки підтримці графічного ядра Epic Games Unreal Engine 4 та власним розробкам щодо бродкастного дизайну, монтажу та функціоналу для прямих трансляцій.
PRIME VSAR 1.8 надає простий та зручний доступ Unreal Engine 4.27 з її розширеними функціями дизайну, а також має вбудовані інструменти для медіа виробництва, які дають можливість зберігати час при виконання типових задач, включаючи прокейку, керування камерами без трекінгу, та створення віртуальних сцен.
«PRIME VSAR унікальний тим, що він дозволяє спростити та зменшити професійні вимоги до віртуального виробництва, версія 1.8 подовжує ці традиції спрощування», – розповів Матьйо Ерль, старший віце-президент з питань стратегії Chyron. «Цей реліз має робочі простори для новинної редакції, взаємодії з інтерфейсами та медіа активами, все це в комплексі дозволяє спростити додавання графіки у віртуальному просторі. Ще більш важливим є унікальний підхід до віртуального виробництва, базований на технологіях Unreal. PRIME VSAR v.1.8 стане зручним, інтуїтивним інтерфейсом, завдяки якому можна керувати Unreal Engine, та створювати чудову, реалістичну графіку»
Як і попередні версії, PRIME VSAR v1.8 пропонує зручний підхід до перепрофілювання медіа активів, оптимізовані для продюсерів та журналістів робочі процеси на базі шаблонів, а також зрозумілі інтерфейси для роботи наживо у віртуальних декораціях.
Особливості нового реліза:
- Unreal Engine 4.27. PRIME VSAR 1.8 підтримує останню редакцію графічного ядра Unreal Engine 4 та забезпечує доступ до всіх функцій, що годами створювали розробники Epic Games. UE 4.27 включає декілька важливих функцій для віртуального виробництва, включаючи оптимізацію GPU Lightmass, яка дозволяє ефективно використовувати джерела світла та створювати фотореалістичне освітлення в сценах Unreal, при низькому навантаження на апаратні засоби.
- Новий інтерфейс управління прокейкою: Чисто вирізати людину з зеленого фону у віртуальному виробництві — це доволі складне завдання. Chyron додала в PRIME VSAR v.1.8 новий API, який пропонує новий інтерфейс для зйомки на зеленому фоні. Він дозволяє обирати параметри кеїнгу, детально настроювати проходи, моніторити всі компоненти на виході, зберігати та відтворювати пресети для різноманітних оточень. Доступ можливий за допомоги локальної студійної системи або в HTML-5 інтерфейсі браузеру, що в свою чергу дозволяє запускати VSAR виробництво в хмарі.
- Керування камерами прямо з ньюзруму. PRIME VSAR v.1.8 отримав інтерфейс управління камерами Mercury Trackless Camera Interface в рамках інтегрованого CAMIO MOS оточення новинної редакції. Раніше в CAMIO був доступний контроль сцени та графічних елементів за допомоги PRIME VSAR. Зараз з будь-якого комп’ютера новинної редакції, локально чи онлайн, продюсери можуть планувати послідовність руху віртуальних камер у сцені. PRIME VSAR дозволяє управляти всім віртуальним виробництвом, використовуючи найбільш зручний ньюзрум-інтерфейс.
- Спрощені елементі віртуальної сцени. Chyron додав більше доступних для перепрофілювання елементів до бібліотеки PRIME VSAR v.1.8 та розширив можливості використання шаблонів при створення сцени.
Серед іншого слід зазначити, що PRIME VSAR v.1.8 отримав оновлення з Matrox HAL 9.6 до Matrox 10.2, останній драйвер якого має підтримку NDI.
« До списку новин
|
|
|