Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
Режим Cine EI добре знайомий операторам та відеомейкерам, якщо вони знаються на опціях камер Sony. Разом з останнім оновленням власники FX3, а також FX30 отримали доступ до цих параметрів. Хоча це й можна вважати за найкращий спосіб максимізації динамічного діапазону та якості зображення, краще розібратися в нюансах його використання.
Що таке CINE EI?
Cine EI, або Cinema Exposure Index — це режим, який фактично фіксує камеру для використання базових налаштувань ISO. FX3 та FX30 мають два базових режими світлочутливості ISO, тож ви будете обирати один з них.
Це означає, що ви завжди матимете зображення з максимально можливим охопленням динамічного діапазону та найменшим рівнем шуму при відповідній експозиції.
Відтепер в деяких режимах ви можете внести зміни в ISO і це відображатиметься на дисплеї. Ці зміни допоможуть зрозуміти як саме буде виглядати зображення, якщо ви використаєте ці параметри експозиції на етапі пост-про.
RAW відео — це оригінальна експозиція на основі базового ISO. Деякі з цих даних записано в метаданих, тож за допомоги програмного забезпечення на кшталт Sony Catalyst ви матимете можливість перенести їх до NLE системи разом з коригуваннями.
Cine EI суттєво спрощує роботу з S-Log3, оскільки утримує ISO налаштування фіксованими найближче до теоретичного ідеалу. Можна порадити назначити клавішу на переключення між низьким та високим ISO задля пришвидшення змін під час зйомки.
Налаштуйте діафрагму, оберіть базове значення ISO (низьке чи високе) і після цього налаштуйте експозицію з будь-яким іншим інструментом, яким ви володієте. І можна перестати хвилюватися, чи знімаєте ви в належному ISO діапазоні.
ЧИ ВАРТО МЕНІ ЦЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ?
Якщо ви працюєте на виїзді, коли в вас обмаль часу, щоб копирсатися в настроювання та налаштовувати світло, Cine EI — це простий та зручний спосіб отримати найкращу якість зображення. Легкий вибір.
Буде трошки складніше тим операторам, які працюють над документальними проектами чи навіть знімають весілля, де треба робити все якомога швидше. Проблема в цьому випадку в тому, що хотілось и мати повний контроль за світлом та експозицією при використанні Cine EI. Це вимагає правильної експозиції. Коли ви можете витягнути карту сірого, перевірити зебру тощо — Cine EI чудовий вибір. Нажаль таке малоймовірно в епіцентрі події.
Оскільки RAW матеріали не компенсуються будь-якими налаштуваннями, які ви внесли до «підробного» ISO в Cine EI режимі, по закінченню може виявитися, що ви зробили велику кількість налаштувань експозиції. І це відбирає багато часу.
Також ви можете стикнутися с проблемою недостатньої або надмірної експозиції, і навряд чи вас це задовільнить, якщо ви бажаєте отримати найкращу якість зображення. З практичної точки зору, не завжди взагалі потрібний абсолютне охоплення динамічного діапазону, оскільки швидка робота та монтаж можуть дати набагато більшу перевагу.
Тож, якщо це про вас — дотримуйтесь гнучкого ISO та намагайтесь бути якомога ближче до базових налаштувань світлочутливості, і це меже стати для вас найкращим рішенням.
« До списку новин
|