|
|
Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
Керівник підрозділу глобальних медіа та розваг Amazon Web Services (AWS) Саміра Бахтіяр розповіла, що компанія спостерігає як галузь поступово опановує виробництво повного циклу із використанням хмари, та допомагає клієнтам підготуватися до нової хвилі.
Які тенденції 2023 ви вважаєте найбільш помітними для галузі і чому?
Якщо охопити весь 2023й, найбільшим помітним трендом серед наших користувачів стало зростання зацікавленості у хмарному виробництві, монетизації та генеративному ШІ (Штучний Інтелект). Поки що хмарне виробництво — це доволі молода область, ми спостерігаємо що галузь обирає рішення повного циклу в хмарі із побажанням включити інструменти ISV Partner (незалежний постачальник програмного забезпечення), які вони знають і які їм до вподоби. Від залучення до виробництва віддалених команд, до переводу в хмару самого медіа виробництва наживо, 2023 показав наскільки просунулося впровадження хмари для медіа та розважального виробництва. Схожим чином користувачі продовжили вивчення інших способів для залучення аудиторії та створення більш персоналізованого досвіду перегляду. Ми були зосередженні на тому, як ми можемо допомогти нашім клієнтам використовувати моделі генеративного ШІ для вирішення технологічних задач, з якими вони стикаються. Наше мета — допомогти винайти нові способи автоматизації процесів у виробництвах, які зараз керуються вручну та використовують застарілі технології, і це відбирає час від реалізації цінних ідей.
Як вплинули ці тенденції на медіа та розважальну галузі?
Давайте почнемо з генеративного ШІ. В різних формах Медіагалузь багато років використовує інструменти ШІ, однак саме зараз багато користувачів AWS в цьому сегменті починають поринати у світ генеративного ШІ. Велика кількість кейсів користувачів дозволяють вивчати застосування генеративних моделей ШІ в тих сферах, що вже використовують штучний інтелект в тій чи іншій формі, включаючи монетизацію, масштабування, ланцюг доставки медіа та пошук. Для багатьох бродкастерів 2023 став роком досліджень, він закладає основу для використання генеративних інструментів ШІ найближчими роками. Як і будь-який інструмент, генеративний ШІ потребує відповідальності. І саме від галузі залежить, як буде використовуватися ШІ в майбутньому.
Щодо хмарного виробництва, особливо прямих трансляцій спортивних подій, ми вже бачимо значні переваги в охопленні контентом широкої аудиторії. Наприклад НХЛ використовує сервіси AWS Elemental Link UHD та AWS Elemental MediaConnect для передачі 4K відео зі спортивних арен до партнерів по всьому світу для стрімінгу ігор та архівування матеріалів. Ще можна згадати Bardel Entertainment, яка оптимізувала свій анімаційний робочий простір під умови хмарного виробництва, і це дозволило брати в роботу більші за розміром проекти та мати можливість масштабувати свої ресурси під потреби віддалених команд.
Монетизація. Тут ми також спостерігаємо стале зростання користувачів медіа галузі, які прагнуть винайти новий спосіб для спрощення та модернізації своїх рекламних та маркетингових стратегій. Минулого року ми побачили, що все більше компаній комбінують свої лінійні та цифрові рекламні стратегії і звертаються до інструментів генеративного ШІ задля створення гіпер-персоналізованих рішень з сегментацією аудиторії та креативною генерацією реклами. Також користувачі використовують ШІ системи для максимальної локалізації реклами та модернізації своїх ланцюгів дистрибуції. Це дозволяє уніфікувати продаж реклами, розміщення та вимірювання, відкриваючи нові можливості для наших клієнтів, а також рекламодавців, з якими вони співпрацюють.
Яким ви бачити розвиток цих трендів у 2024му?
Потреба у контенті навряд чи зменшиться у 2024му. В кожній з зазначених областей ми допомагаємо користувачам підготуватися до нової хвилі виробництва, яка за нашими очікуваннями буде доволі потужною в цьому році. Що ми можемо зробити щоб вони рухалися швидше? В першу чергу допомогти клієнтам в оптимізації їх виробництва задля можливості розширити географію талановитих людей, усунути непотрібні технічні обмеження та бути впевненими, що вони можуть бути більш гнучкими в інтеграції нових продуктів монетизації. Наша мета — надати студіям, бродкастерам, компаніям з виробництва медіа та відео ефектів все необхідне, щоб рухатися швидше і залучати унікальні таланти зі всього світу. Наш результат — це надати можливість багатьом іншим командам, що залучені у виробничій процес швидко масштабуватися та мати під руками все необхідне: від AWS та 400+ медіа партнерів з якими ми співпрацюємо, задля запуску потужного, сучасного медіа виробництва з найменшим можливим часом на створення додаткової вартості.
Чи очікуєте ви нових галузевих трендів у 2024му, що це може бути?
Це почалося декілька років тому, однак я передбачаю, що галузі медіа та розваг продовжать свій шлях у створенні більш інтерактивного та імерсійного досвіду, які можна додавати разом з контентом для пасивного перегляду. Ми вже спостерігаємо попит на багатоекранний функціонал, який надає цінні дані, наприклад, аналітику для спорту, однак зараз ми ще бачимо розширення контенту на віртуальну та доповнену реальність. AWS роками підтримує користувачів медіа, розваг та ігор, наші команди об’єднуються щоб допомогти нашим клієнтам впровадити супутній досвід до існуючого контенту. Від багатьох наших клієнтів надходить запит на поширення фізичного досвіду на віртуальний та доповнений простори, і ми відчуваємо попит на Цифрових Двійників та Симулятори на кшталт сервісу Amazon SimSpace Weaver у поєднанні з графічним ядром Unreal Engine — задля створення нової хвилі персональних вражень.
Також я вірю, що ми продовжимо спостерігати шлях галузі «назад до основ» і переосмислення того, як можна в майбутньому покращити базові операції. Від систем ланцюга постачання до підтримки користувачів, всі сектори залишаються дуже важливими і пропонують можливість для впровадження хмари та інструментів ШІ задля підвищення продуктивності та якості виробництва.
« До списку новин
|
|
|