Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
Розробник рішень з компресії, розповсюдження та стрімінгу сигналів, компанія Ateme покаже на галузевій виставці NAB Show нові досягнення своє платформи врізання реклами. Система Server Side Ad Insertion отримала підтримку Apple HLS Intersitials для забезпечення найкращого досвіду перегляду.
Компанія зосередилась на тому, як Server Side Ad Insertion може підтримувати останню специфікацію Apple HLS Intersitials. Розробка рішення Ateme NEA для таргетованої реклами забезпечує найкращій досвід глядачам і, разом з тим, можливість для сервіс провайдерів збільшити надходження завдяки ширшому охопленню та більшій ефективності таргетування реклами, запевняють в компанії.
Розроблене для одного з найбільших контент і сервіс провайдерів Європи, це одне із перших SSAI рішень, яке включатиме підтримку HLS Interstitials, запевняють в Ateme, воно забезпечує безшовний перехід з контенту на рекламу і знову на контент, незважаючи на відмінності в параметрах кодеків та аудіо. Для провайдерів це можливість розширити або обмежити управління плеєром під час рекламного блоку, а також здатність відмінити або замінити вставлену рекламу після початкових рішень.
«Контент і стрімінговим провайдерам доволі складно знайти новий спосіб для збільшення доходу», – вважає Ахмед Свідан, директор Personalized TV в Ateme. «Один з варіантів, щоб досягти цього — це збільшити охоплення глядачів, на більшій кількості пристроїв і з найкращими технологіями врізання реклами. Остання специфікація HLS Interstitials від Apple забезпечує ширше охоплення, а також має розширений функціонал для логіки заміни рекламних пауз і більшої стійкості системи. Ми раді, що одними із перших впровадили цей стандарт, і це допоможе медіа галузі повністю розкрити її потенціал монетизації»
« До списку новин
|