Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
Рішення Actus Digital стало ключовим для трансформації діяльності суспільного мовника з Чаттануги WTCI. Інноваційна та надійна, платформа Actus відкрила для мовника можливість моніторингу, та забезпечила відповідність контенту галузевим стандартам та внутрішнім критеріям якості для всіх чотирьох каналів мовлення.
WTCI приєдналась до великої групи суспільних мовників США, які вже використовують системи Actus. Вони добре зарекомендували себе в роботі та забезпечують можливість надійного багатоканального моніторингу, а також звітування щодо відповідності стандартам. Зіткнувшись із обмеженнями при ручному моніторингу, а також недоліками власноруч розробленої системи, WTCI обрала доступне за ціною рішення Actus Digital, яке пропонує потужний функціонал.
«Ми обирали між двома брендами, однак саме Actus Digital став єдиним розробником, який забезпечив нам розширений функціонал за доступною ціною, включаючи моніторинг в реальному часі, автоматичне сповіщення та комплексну перевірку на відповідність стандартам», – розповів Браян Фукуа, старший віце-президент з технічних питань.
Багато функцій платформи Actus виявились безцінними для WTCI: інтуїтивний інтерфейс користувача, надійний моніторинг зі сповіщеннями, гнучке налаштування параметрів для кожного каналу мовлення. На думку Фукуа, «Actus це найкраще рішення для WTCI. Воно щодня відпрацьовує кожен вкладений цент. Платформа дає нашім інженерам впевненість, навіть тоді, коли вони зайняті чимось іншим, бо всі ми знаємо Actus завжди надійно спостерігає за тим, що відбувається»
« До списку новин
|