Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
Цьогорічні Олімпійські Ігри привернули увагу глядачів зі всіх кутків світу, сукупна кількість може сягнути половину населення Землі, запевняє голова МОК Томас Бах. «Олімпійські Ігри — створюють магію, яка надихає світ. Показники трансляцій та цифрових платформ просто зашкалюють», додав він.
Цьогорічні Олімпійські Ігри привернули увагу глядачів зі всіх кутків світу, сукупна кількість може сягнути половину населення Землі, запевняє голова МОК Томас Бах. «Олімпійські Ігри — створюють магію, яка надихає світ. Показники трансляцій та цифрових платформ просто зашкалюють», додав він.
Головний мовник OBS виробляє понад 11 000 годин контенту — це більше ніж на будь-якій попередній Олімпіаді.
Рекордний показник як на телевізійних так і цифрових платформах на 15,8% перевищує обсяг контенту, виробленого для Олімпійських Ігор в Токіо-2020, повідомити в МОК.
Щодо інновацій, мовлення в Парижі більш орієнтоване на спортсменів, їх життя та тренування на Олімпіаді, а також використання кінематографічних об’єктивів з малою глибиною різкості задля покращення візуальної складової.
Згідно зі звітом МОК, трансляція France Televisions Церемонії відкриття привернула увагу рекордних 23,4 млн. глядачів, що становить 83,3 % аудиторії.
Warner Bros. Discovery, яка показувала Олімпіаду в Європі та на стрімінгових платформах Max і discovery+, виявила, що загальна кількість унікальних глядачів Париж-2024 вже перебільшила сукупну аудиторію Токіо-2020 лише за два дні трансляції.
В США NBC та Peacock зафіксували найбільш популярну Церемонію Відкриття Олімпійських Ігор з часів Лондон-2012, з 28,6 млн. глядачів, в той час як загальне споживання контенту до кінця уік-енду відкриття перевищило 1,1 млрд. хвилин на соціальних та стрімінгових платформах Telemundo, Universo та Peacock, що на 65% більше у порівнянні з аналогічним періодом Токіо-2020, повідомили в МОК.
« До списку новин
|