Дві консолі Calrec Artemis разом з AoIP блоками ImPulse та технологією Gateway стали центром звукового тракту Sportsnet Studios (входить до Rogers Sports and Media (RSM)), нового сучасного телевізійного комплексу в Торонто. Технології Calrec цілком задовольняють потреби Sportsnet у медіа виробництві та дають можливість легко масштабуватися у майбутньому.
Chyron повідомила про випуск нового покоління MOS орієнтованої платформи управління графічними медіа активами CAMIO 5.0.
Відомий виробник IP-орієнтованого обладнання для медіа галузі, компанія NewTek випустила нову систему виробництва контенту TriCaster 1 Pro. Вона підтримує формат 4K UHD, дозволяє формувати стріми, записувати відео на внутрішній рекордер, накладати графіку та використовувати віртуальні декорації.
Sony випустила прошивку v5.0 для камкордеру PXW-Z280. Після оновлення Z280 отримає підтримку хмарного сервісу Sony C3 Portal — це дозволить швидко передавати файли та потокове відео зі своєї камери. Додані розширені функції RTMP/RTMPS стрімінгу та підтримка HD 100fps / 120fps запису.
Один з найбільших британських телецентрів dock10 побудував технологічні процеси медіа виробництва з використанням HDR/WCG конвертерів / кадрових синхронізаторів AJA FS-HDR для підготування UltraHD HDR та HD SDR контенту в реальному часі. Вже влітку ці пристрої допомагали одночасно формувати HDR та SDR трансляції спортивних подій.
Dalet анонсувала оновлення платформи медіа логістики Dalet Flex. Розробник обіцяє покращення функціоналу та спрощення операцій щодо підготування, пакування та доставки контенту.
ATEME додала підтримку метаданих HDR10+ в транскодери Titan Live та запевняє, що це перша подія в галузі. Раніше метадані HDR10+ були доступні тільки для збереженого VoD контенту. Технологія оптимізує яскравість та максимізує контрастність, це дозволяє зробити світлі ділянки ще світлішими, а темні — темнішими, зберігаючи деталізацію зображення.
Чим більше мовники переходять до IP тим більш нагальним стає питання щодо стиснення відео. Чи може використання компресії принести галузі позитивні зміни? Однак слід нагадати, що починаючи з 30 років минулого століття ми вже використовуємо компресію, та за весь цей час стиснення пройшло довгий шлях.
Компанія Mediaset обрала платформу медіа виробництва Panasonic Kairos з підтримкою робочих IP процесів для міланського телецентру Light Studio. Зберігаючи підтримку SDI інфраструктури, Kairos Core 1000 забезпечить сучасні можливості студійного виробництва, включаючи інтеграцію ST 2110 середовища.
ATEME розпочала серійне виробництво CM5000e — нового кодера лінійки Kyrion для екологічної дистрибуції UHD контенту. Пристрій вміє формувати вихід UHD ремукс та супутника, а також здатний віддавати IP стріми без необхідності в додатковому апаратному забезпеченні. До того ж CM5000e — це еко-френдлі кодер: завдяки мінімальному споживанню енергії він дозволяє зменшити викиди вуглецю до атмосфери.